2020

2. halvår 2020:
  • Vi har haft nogle rigtige gode ture og beboerne har nydt det – og det er jo det vigtigste. Heldigt for os med de store busser, så der var kørestole plads… Vejret har vi jo ikke noget indflydelse på.
  • Alt var perfekt
  • Vi var meget tilfredse.
  • Så vidt jeg forstår er der fuld tilfredshed fra både børn og voksne. (Særligt den første gang, hvor chaufføren vist kørte lidt forkert, han fortalte nemlig gode historier undervejs :-) )
  • Det var en meget fin tur og vores beboer nød at komme rundt til genkendelige steder, så de var glade.
  • Vi er yderst tilfredse
  • Vi havde en god tur , chauffør Peter var supergod til at kører på de små veje og god til at finde gode udsigtsmål . Stor ros til ham
  • Håber vi kan finde penge til en forårstur hvor forhåbentlig corona er ved at slippe taget :-)
  • Jeg har kun fået positive tilbagemeldinger ang. kørslerne/chaufførerne
  • Tak for Jeres store imødekommenhed.
  • Vi har meget tilfredse og I har ydet en rigtigt god service, skulle jeg hilse og sige fra de medarbejdere, der har været med på turene.
  • Jeg har kun hørt tilfredshed.
  • Vi er bestemt meget tilfredse, bussen kom punktlig med en rar chauffør, og jeres priser er ok. Det betyder meget for os, vi skal jo helst få mest muligt ud af pengene til gavn for de sårbare familier.
  • Vi havde en dejlig dag, og en meget behagelig chauffør. Han kørte tilmed et lille smut forbi Fredensborg Slot på vejen hjem, hvilket alle var meget glade for.
  • Det var en rigtig vellykket fødselsdagsmiddag, inkl. busturen :-)
  • Tusinde tak for den gode service.
  • Køreturen gik rigtig godt.
  • Jeg var ikke selv med i bussen denne gang, men min direktør var meget tilfreds :-)
  • Fin tur og hyggelig chauffør. Til næste år skal vi time afgang lidt beder med færgen. Vi kom til at vente lidt for længe.
  • Turen til Jylland levede til fulde op til forventningerne – også på transportsiden :-)
  • Alt var godt ;-) så mere af det, tak
  • Alt forløb til vores fulde tilfredshed.
  • Tak for turen ;-)
  • Alt var perfekt, gæsterne var rigtig glade og det kørte bare som smurt.
  • Fantastisk og tak for at I kunne springe til så hurtigt, hvilket var stærkt medvirkende til at vi kunne holde på festen.
  • Det var en positiv oplevelse. Michael klarede det super fint. Vi vil helt sikkert vende tilbage en anden gang.
  • Jo tak, vi havde en yderst dejlig tur både hvad angår kørsel og besøget på museet.
  • Chaufføren kørte godt og var et hyggeligt menneske.
  • Vil gerne benytte os af jer en anden gang ( når der er overskud i kassen :-) )
  • Vi var meget tilfredse med turen :-)
  • Turen gik fint. Stor tilfredshed med chaufføren, som vi sagde tak til med klapsalve!
  • Vi har været fuldt ud tilfreds med hele turen og vil bestemt bruge jeg til vores næste arrangement .
  • Det var en helt igennem super god tur og chauffør. Top ti!
  • Jo tak, vi kom fint frem & tilbage, men nu du siger det med den fremmede bus, var chaufføren ud ikke lig jeres politik, tror jeg, idet han ikke fremstod særlig venligsindet. Men ellers var alt godt.
  • Tak for nogle gode ture frem og tilbage sent i nat.
  • Superfin tur, med imødekomne chauffører. Prisen må dog ikke stige meget mere ;-)
  • Alt var fint! Tak for det!
  • Det var helt perfekt, alt gik efter planen.
  •  Upåklageligt :-)
  • Vi havde en dejlig tur. Bussen var fin Bjarne en behagelig,venlig og hjælpsom chauffør en stor hånd til ham. Vi har i det hele taget fået en god behandling af Dittobus og det er ikke sidste gang vi bruger Jer som transportør.
  • Det var en rigtig dejlig tur, som alle nød og taler om i dag :-)
  • Det var nyt for mig at planlægge tur, og det er svært at vide, hvor lang tid, der går med det forskellige. Af og pålæsning tog også lidt mere end en halv time end beregnet, da vi har meget dårlige beboere, som ikke kan komme op af de høje trin i bussen. Men det ved jeg til en anden gang. Men du må meget gerne sende en hilsen til dine to chauffører, som I den grad viste stor omsorg og tålmodighed med flere af vores beboere i forbindelse med netop af og pålæsning.
  • Turen gik fint og jeg har ikke modtaget klager, så det tegner godt :-)
  • Selv havde jeg en meget hyggelig tur med den samme chauffør begge veje. Han havde godt styr på at føre os gennem trafikken og sikkert frem og tilbage til vores destination.
  • Tak for kørsel i tirsdags – på trods af at en af turene blev lidt afkortet på grund af vejret, så var vi meget tilfredse med kørslen – håber vi ses igen næste år.
  • Det er altid en fornøjelse at køre med jer og Flemming er smadder god til de unge mennesker. Ham må I gerne sende ud til os hver gang.
  • Ja, det var en rigtig fin tur med en super flink chauffør.
  • Vi var meget tilfredse :-)
  • Vi var rigtig glade for buskørslen den 18 juli, og Lars var endda så flink at sige ja til at tage et gruppefoto af os inden vi skulle ombord i bussen. Det var super godt at vi kunne se at bussen var der i god tid, og Lars steg ud og hjalp gæsterne ud da vi kom frem til restauranten. Vi havde fantastisk vejr den dag, og selv om bussen jo var med aircondition så var den temmelig varm, men det kan man jo altså ikke gøre noget ved og det var så kort en tur så det ikke gjorde noget. I har gjort det igen – leveret både transport og tryghed.
1. halvår 2020:
  • Vi havde en god tur. Det ville have været skønt for beboerne, hvis chaufføren havde fortalt hvor vi kørte og hvad de så. Vi kunne desværre ikke se skovtårnet ved Gisselfelt og Villa Galina er også svært at genkende gennem en masse træer. Det ville have været godt hvis vi havde været oppe og vende rundt om Villa Galina
  • Mange tak for samarbejdet og fleksibiliteten! Jeg gemmer dine oplysninger, til når jeg en anden gang får brug for hjælp til transport. Mange tak for hjælpen og smidigheden, det sætter jeg meget pris på.
  • Turen gik helt fint.
  • Vi havde jo et skønt vejr så der var meget varmt i bussen på vej derned. Vi var glade for at turen ikke var længere.
  • Det var en meget fin tur, præcis , hjælpsom chauffør , behagelig køretur, til og fra døren og det var mega dejligt med alle de børn og bagage
  • Vi er så tilfredse :-) – Jørgen er bare super, en fornøjelse at have ham som chauffør :-)
  • Beklager det sene svar. Det var en super god tur og mange tak til Jørgen for at køre en gammel bil afsted i Haderslev by efter sandwichs. Alt gik rigtig godt og der var rigeligt med tid afsat til at komme fra A-B.
  • Tak for turen. Jeg var i hvert fald fint tilfreds med busturen mm.
  • Turen gik fint og alle var glade. 1000 tak for god service.
  • Det var en fin tur og alt var godtJ
  • Jeg sætter meget pris på at bussen er der i god tid inden afgang, og det var den!
  • Tak for god behandling.
  • Jeg har ikke hørt om nogle udfordringer ift. selve busturen, så det forløb – mig bekendt – også godt.
  • Jeg har ikke hørt om nogen klager så vi må gå ud fra, at alt forløb som planlagt :-)  Og takke, det vil vi.
  • Vi har været fuldt ud tilfredse
  • Jeg har hørt at alt spillede, så fuld tilfredshed herfra :O)
  • Ja, vi blev en del forsinket 6 km fra ankomststedet. Eleverne tog det heldigvis super godt, men det betød også, at vi har mistet en halv dag på ski.
  • Vi har været meget tilfredse med jer, både i forhold til kommunikation inden og efter - og så var vi RIGTIG glade for at køre med Palle og ham vil vi elske at få som chauffør en anden gang.
  • Tusind tak for mail - vi har været YDERST tilfredse med samarbejdet, alt klappede perfekt, og jeg følte virkelig, at I havde styr på det helt fra starten af. Dejligt at du kommunikerer så klart, laver køreplan osv.
  • Desværre får jeg først besvaret din mail nu, senere end jeg havde håbet på.  Det ændrer dog ikke min opfattelse af jeres service, som jeg syntes, var fuldstændig spot-on – både hvad angår fasen før, under og efter jeres kørsler.
  • Både dialogen med dig og jeres chauffører var helt i top.
  • Ja, vi vil huske jer til  en anden god gang.
  • Vi har ikke en finger at sætte på jeres service! Flotte busser og meget servicemindede chauffører!
  • Det virkede 1000%
  • Meget tilfreds og ja helt sikkert...
  • Det har været rigtig godt. Nu var jeg ikke selv med bussen, men der var stor ros til dine chauffører fra både elever og lærere.
  • Vi vil helt sikkert kigge jeres vej når vi skal afsted igen.
  • Jeg har kun hørt gode ting fra busturen så jeg tænker da at vi skal afsted med jer igen om et år.